Gyventojai įtaria bendrijos pirmininką atstovaujant ne jiems, o savo įmonės interesams

  • Paskutinį kartą sukurta Aug 03, 2023
  • 237
0 0

Pasak Viktoro, po to, kai namą pradėjo administruoti „House care“, administravimo sąskaitos išaugo maždaug 20 eurų, būtinų darbų atlikimo terminas išsitęsė kone iki dviejų savaičių. Name dažnai atjungiamas vandens tiekimas, bet gyventojai ne visada apie tai informuojami laiku.
„House care“ vadovas kartu pripažino, kad atlikti darbai ne visiems namo gyventojams padarė įspūdį. „Kaip ir dažname name atsiranda gyventojų, kurie visais įmanomais būdais vengia investicijų tinkamai namo būklei atkurti ir įsisenėjusioms problemoms spręsti“, – pastebėjo vadovas. M. Kuzmicko teigimu, „House care“ samdo tos bendrijos, kurioms reikalinga kokybiška pastato konstrukcijų ir inžinerinių sistemų priežiūra, todėl sutarties pasirašymas su L. Giros g. 2 namo bendrija turėjo „kertinę sąlygą, kad visi nustatyti defektai būtų pašalinti, o ne paliekami likimo valiai“.

„Kadangi susirinkimo metu gyventojai sutiko su skubiais būtinais remontais, todėl mūsų įmonė pasirašė paslaugų teikimo sutartį su šio namo bendrija“, – teigė M. Kuzmickas. Pasak jo, Alfa.lt minimas „asmuo nuo pat paslaugų teikimo pradžios visais įmanomais būdais vengia ir net blokuoja visus defektinius aktus ar pateiktas sąmatas pastatui atnaujinti“. „Kadangi defektų skaičius šiame name yra tikrai didelis, mūsų įmonė siūlė bendrijai dalyvauti namo atnaujinimo projekte, kurį organizuoja Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Atnaujinkime miestą“, tačiau ir šio sprendimo minėtas asmuo atsisakė, – teigė M. Kuzmickas. – Sunku patikėti, kad mūsų įmonė yra kaltinama lėtu situacijos sprendimu, nors mūsų įmonė per kelis mėnesius atliko tai, ko bendrija nesugebėjo per kelis dešimtmečius.“ „House care“ vadovas teigė, kad „tokio masto darbai negali būti atliekami, jei nėra konkurso būdu parinkti rangovai“. Esą šis reikalavimas pailgina procesą, bet jis „neišvengiamas norint sutaupyti gyventojų pinigus ir parinkti geriausią kainą pateikusį rangovą“.

Gyventojai įtaria bendrijos pirmininką atstovaujant ne jiems, o savo įmonės interesams. Alfa.lt

Peržiūros: 237

Naujausi straipsniai

  • PRANEŠIMAS DĖL FONTANO VEIKIMO
    8
  • Požeminės stovėjimo aikštelės (PSA) savi...
    16
  • ATASKAITA METINIO BENDRIJOS SUSIRINKIMO
    14
  • PRANEŠIMAS APIE METINĮ BENDRIJOS SUSIRIN...
    27
  • 2024 m. metinė ataskaita pastato
    20

Populiarūs straipsniai

  • Minimali medžių sodinimo riba nuo sklypo...
    1298
  • Einamieji darbai kuriuos būtina atlikti...
    1178
  • Bendrijos Bajorų kel. 23, Vilnius BDAR į...
    1018
  • Rakto kodas
    941
  • Informacija apie legioneliozės prevencij...
    787